Átvétel kiszállítással

1. Tájékozódj az adott termék készletéről a készletinformációs doboz segítségével!

A példa szerint az alábbi képen látható termék a "Központi raktár"-ban nincs készleten, de ne csüggedj, mert rendelésed kiszolgálhatjuk szaküzleteinkből is, illetve ha szükséges, akkor a beszállítótól is megrendeljük.

 
Fontos! A készlet elérhetőség akár percenként is változhat. Előfordulhat, hogy az adott készlet elérhetőség és ár csak 1 db-ra vonatkozik. Amennyiben 1-nél több darabot szeretnél vásárolni vagy szeretnéd tudni, mikor kapod meg a terméket, akkor kattints a készletinformációs doboz alatt található "Átvételi kalkulációért kattints ide" feliratra. Az átvételi kalkuláció funkció működésével kapcsolatban ide kattintva találhatsz információkat.
2. Add le rendelésed webáruházunkban!

Több futárszolgálattal dolgozunk együtt, hogy rendelésed átvehesd az általad kiválasztott helyen, legyen ez házhozszállítás, Posta, PostaPont vagy akár csomagautomata.

Átvétel Postán
  • Országosan több mint 2500 Posta található, ahol átveheted csomagod 5 munkanapig.
  • E-mail és SMS értesítést kapsz a csomag érkezésekor.
Átvétel MOL - Coop PostaPonton
  • A MOL PostaPontok nagy része minden nap 24 órán keresztül van nyitva, a Coop PostaPontok pedig 12 órán keresztül.
  • E-mail és SMS értesítést kapsz a csomag érkezésekor.
  • Csomagod 5 munkanapig átveheted.
Átvétel csomagautomatából
  • A csomagautomaták minden nap 24 órán keresztül elérhetőek, tehát csomagod bármikor egyszerűen és gyorsan átveheted.
  • E-mail és SMS értesítést kapsz a csomag érkezésekor.
  • Csomagod 2 munkanapig átveheted az SMS-ben kapott azonosító és telefonszám megadásával. Amennyiben nem veszed át csomagod két munkanapon keresztül, azt beszállítják valamelyik közeli postára, amiről SMS-ben is kapsz értesítést.

Amennyiben szeretnél tájékozódni az elérhető fizetési módokról, kérlek kattints ide. A szállítási díjakról szóló leírásunk itt érhető el.

Kérdésed van ezzel kapcsolatban?

A kategória egyéb kérdései